fsdfsagfsgfgsfgd

Friday, November 5, 2010

Pagi yang menyegarkan

sabtu (6.11.2010)
1st thnx 2 saudara khairuddin kholid kawan aku coz sudi mencantikkan blog aku ni..
pada [agi ini aku bgun awal bersolat subuh sudah lama rasanya aku x solat subuh tetapi hari ini dengan mudahnya bgun unutk bersolat kalau x aku la pling liat nak bgun solat subuh...tapi ada sebab knp aku senang bgun solat subuh hari ini... story dia mcm ni semalam aku mcm biasa la dengan rutin harian aku dengan ber facebook la apa lg nak buat itu ja blh buat d bilik ni...tgah syok2 membaca komen home page aku tiba2 aku tertarik dengan  1 tajuk ni iaitu tajuknya KEHANCURAN.....sekli tgok mmg menrik untuk d baca...aku pun klik la link 2...dan apabila  klik keluar la certa pasal kehancuran dunia dipendekkn certa tentang hari kiamat bha...punya la takut n sungguh dahsyat certa itu..ketika menjelangnya hari 2 semua manusia,n kehidupan d muka bumi ini akan mati semua sekli....erm,mmg menginsafkan kalau sapa yang baca n mesti takut bila membacanya tetapi perkara itu benar n kita akan  menghadapinya...semoga semua orang muslim beriman d melakukan suruhan ALLAH dan meningglkan larangannya untuk bekalan ke hari akhirat....
P/S: nnti aku akan cuba cari blik artikel 2 bgi korang baca....

No comments:

Post a Comment

INI ADLAH TOKEK @ POKKE BAPAK AKU PUNYA

INI ADLAH TOKEK @ POKKE BAPAK AKU PUNYA
tapi sayangnya tinggal kenangan sudah..