Friday, November 5, 2010

CERTA ABG KASSIM EXPIRED

Ahmad Kassim dah berumur 47 tahun tapi masih belum kawin.Tapi bila dah nak jadi jodoh,berkahwin lah ahmad kassim dengan rosnah yan berumur 25 tahun.Tetapi bila jer malam pertama rosnah terus meninggal dunia.

Setelah habih edah(lelaki mana ada edah) Ahmad bernikah plak dengan salmah yang berumur 19 tahun.Macam tu jugak jadinya salmah meninggal sebaik azan subuh malam pertama.

Ahmad dengan sedihnyer pegi berjumpa doktor dan membuat pemeriksaan. Doktor telah memberitahu ahmad yang benih nya dah expired dan bertukar menjadi racun akibat lama tak digunakan,

Moral: Zul,Mysticmind dan yang belum kawin..kawin cepat,kang expired wo!

No comments:

Post a Comment

INI ADLAH TOKEK @ POKKE BAPAK AKU PUNYA

INI ADLAH TOKEK @ POKKE BAPAK AKU PUNYA
tapi sayangnya tinggal kenangan sudah..